Dag 1 & 2 (de reis)

22 februari 2019 - Central Jakarta, Indonesië

Daar was de grote dag dan eindelijk. Na een feestelijke en zeer korte nacht vertrokken we dan eindelijk naar Schiphol. Na een paar tranen weggeveegd te hebben bij het gedag zeggen van onze ouders, stonden we er toch echt met z'n tweeën voor.

Vliegen met China southern Airlines. We hadden er nog enkele vraagtekens bij maar het was een goedgeregelde, comfortabele en fijne vliegreis. De laatste twee uren waren wat zwaar maar deze tijd konden we nog goed gebruiken om uit te buiken van onze laatste maaltijd (zestien uur vliegen zorgt voor zeker drie goede maaltijden).

Na de lange reis van in totaal achttien uur hebben we dan ons eerste bestemming bereikt. Jakarta. Als ik nu één woord moest geven aan deze enorme stad dan zou het "chaos" zijn. Wat zijn hier ongelofelijk veel mensen, auto's en scooters maar dat neemt niet weg dat het fantastisch is om hier te zijn. Wat we vandaag hebben geleerd: gewoon zelfverzekerd de straat over steken dan stoppen ze wel.

Morgen verwachten we een speciale dag te hebben maar daarover later meer!