Dag 3 De ontmoeting met familie

24 februari 2019 - Jakarta, Indonesië

De megastad Jakarta met ongeveer tien miljoen inwoners heeft zo zijn indrukken achter gelaten. Vooral deze dag.

Een ontmoeting met familie. Een bijzondere ervaring en vooral erg leuk om verhalen over vroeger te horen. We werden 's middags opgehaald om vervolgens familie te ontmoeten. We dronken wat, kletsten wat. Vervolgens werden we mee genomen om Jakarta te ontdekken maar wat we vooral mee kregen: al het lekkere eten dat Indonesië te bieden heeft.  Ook als vegetariër heb je zeker niets te klagen. En geloof me, het zijn geen kleine porties (kijk vooral even bij de foto's om het te zien).

Na een stop bij de supermarkt om onbekend fruit te proberen hadden we even de tijd om ons klaar te maken voordat we het nachtleven in zouden gaan. Het nachtleven van Jakarta. Wat kan ik er over zeggen? Het was een leuke, bijzondere en tikkeltje "foute" ervaring maar gelachen hebben we zeker.

Zoals gezegd: Jakarta is een chaos, een enorme drukte en een bijzondere stad maar voor ons is twee dagen hier blijven zeker voldoende.

1. Stan:
    24 februari 2019